مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 21:552021-07-31سياسي

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک پنجم: موج و جریان یا خط ساحل


موج روی ذهن مخاطب و روی ساحل خوابیده است و تأسیسات ذهنی به هم ریخته است، اینجاست که رسانه های بیگانه به دنبال کوچک تر کردن خط ساحل هستند چون این موج هایی که می خواهند ایجاد کنند ارتفاع ندارد، -   **ساحل چگونه ناآرام می شود؟ کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی تصریح کرد رسانه های بیگانه کارشان این است که میان سپرهای محافظتی ذهن مخاطب را که همان ساحل تلقی می شود آرام آرام باریک کنند و خیلی جاها از بین ببرند تا موجب تخریب بیشتر شود.

  او افزود: قطعاً در تکنیک خط ساحل (الا و لابد این قطعی است) باید در داخل به رسانه های بیگانه کمک بشود وقتی که مخاطب با پدیده ای به عنوان صف مرغ مواجه می شود، یعنی به لحاظ ذهنی، خط ساحل در ذهنش که نوعی حفاظت است و نوعی صیانت، کم رنگ تر می شود.

داودی گفت: پس اگر رسانه های بیگانه یک موج بزنند، سیاستمدار یا دولت و یا کارگزار، در داخل صفحه مرغ ایجاد می کند.

این کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی با بیان اینکه رسانه های بیگانه از خارج بر روی مخاطبان داخل هجمه وارد می کنند گفت: طرف نمی خواهد در انتخابات شرکت کند، چرا شرکت نمی کنید؟ به خاطر اینکه بعد از 40 سال آخر رسیدیم به صف مرغ؛  برای چی شرکت کنم! داودی افزود: موج روی ذهن مخاطب و روی ساحل خوابیده است و تأسیسات ذهنی به هم ریخته است، اینجاست که رسانه های بیگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک پنجم: موج و جریان یا خط ساحل

شگردهای رسانه ای در علوم شناختی|تکنیک پنجم: موج و جریان یا خط ساحل